مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-04سياسي

شهدای گمنام فرزندان حضرت روح الله خمینی(ره) هستند


رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، با اشاره به آرمان های امام و شهدا اظهار کرد: ادای احترام به شهدای گمنام که فرزندان حضرت روح الله هستند نشان از ارج گذاری به ارزش هایی است که آنها برای دفاع از آن ارزش ها جان خود را فدا کردند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، با اشاره به آرمان های امام و شهدا اظهار کرد: ادای احترام به شهدای گمنام که فرزندان حضرت روح الله هستند نشان از ارج گذاری به ارزش هایی است که آنها برای دفاع از آن ارزش ها جان خود را فدا کردند.

دکتر حمیدرضا مسکنی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن 14 خردادماه، سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در جمع جهادگران جهاد دانشگاهی گیلان بر سر مزار شهدای گمنام رشت، بیان کرد: روز ارتحال امام خمینی(ره) روزی است که مردم ولایت مدار و شریف ایران در کنار اندوه بی کران رحلت امام امت، ارزش های مهمی چون شجاعت، ایثار، پایبندی به ارزش های دینی و ملی را به یاد می آورند.

وی این روز را یادآور رشادت شهدای گمنام دانست که در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شجاعت خود، از ارزش های اسلامی و ملی محافظت کردند و برای حفظ استقلال، آزادی و سربلندی ایران، از جان عزیز خود گذشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای گمنام فرزندان حضرت روح الله خمینی(ره) هستند

شهدای گمنام فرزندان حضرت روح الله خمینی(ره) هستند